Άλλοι Όμιλοι δημιουργικής απασχόλησης
Όμιλος Θεατρικού Παιχνιδιού
Το Θέατρο συνδέεται με την ανάγκη του ανθρώπου να εκφραστεί δημιουργικά απέναντι στον κόσμο και την πραγματικότητα, μέσα από μία συμβολική γλώσσα.
Στο Σχολείο, η Θεατρική Αγωγή -ως ένα σύστημα εκπαίδευσης- λειτουργεί ως μέσο έκφρασης και γνώσης, επικοινωνίας και ενσυναίσθησης. Καλλιεργεί τον προφορικό λόγο, τη γλώσσα του σώματος, τη σχέση με το χώρο, με τα κείμενα και με την πρωτότυπη συγγραφή. Ενισχύει την ατομική έκφραση, ενώ συμβάλλει αποτελεσματικά στη λειτουργία της ομάδας.
Η συμμετοχή των παιδιών σε κοινωνικά ή ιστορικά θεατρικά έργα τα φέρνει σε επαφή με τα ήθη και τα έθιμα, τη γλωσσική μορφή άλλων εποχών, και τους δίνει τη δυνατότητα να διασκεδάσουν, να αισθανθούν με ένταση, να συγκινήσουν και να συγκινηθούν, να αυτοσχεδιάσουν. Η αίσθηση της προσωπικής δημιουργίας μέσα στην ομάδα οπλίζει το νεαρό μαθητή με πίστη στον εαυτό του, αυτογνωσία και επικοινωνιακή δύναμη. Μαθαίνει να σέβεται τους κανόνες της συνύπαρξης.
Εφαρμόζοντας τις αρχές του Θεάτρου, ο μαθητής περνά σταδιακά σε μία σύνθετη αντίληψη του κόσμου: από την πράξη περνά στη σημασία, από τα πράγματα στις έννοιες. Συγχρόνως, κατακτά την κοινωνική του εικόνα. Τελικά, η Τέχνη του Θεάτρου αποτελεί ένα ουσιαστικό και μοναδικό μάθημα ζωής.
"Το Θέατρο είναι ο τόπος συνάντησης ανάμεσα στη μίμηση και σε μία δύναμη μεταμόρφωσης που λέγεται φαντασία, η οποία δε φέρνει αποτέλεσμα, αν παραμένει στο μυαλό. Πρέπει να διαπεράσει όλο το σώμα".
Μπρουκ Πίτερ, "Νήματα χρόνου"(Αθήνα, 2002, ΚΟΑΝ, σελ. 41)
Οι μικροί ηθοποιοί του Ομίλου Θεατρικού Παιχνιδιού παρουσιάζουν τη δουλειά τους, στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς.